tisdag 9 mars 2010

Fyra foton

Jag tar fortfarande ett foto om dagen, är lite dålig på att blogga dem bara. Här kommer de senaste dagarna i bilder: På lördagen gick jag och mannen ut i det härliga vårvädret. Vårt mål var att köpa kryddor i rättvisebutiken, men den fanns visst inte kvar. På vägen hem fick vi i alla fall se en massa snödroppar som vågat sig fram.
På söndagen vaknade jag av doften av nybakat. Bästaste maken bjöd på scones. Lyxigt!

Igår hade Andreas lånat bil så vi passade på att storhandla. Den här månaden är vår budget tajtare än vanligt så jag har dammsugit nätet på jakt efter recept på billig mat. Mycket rotfrukter och färs blir det.
Idag har jag haft en riktig sunkdag och då är det extra härligt med ett så här glatt kylskåp som gör sitt bästa för att muntra upp en. Vårt eget galleri med konst av Ellinor, Linus och Agnes :)
Imorgon blir en bättre dag - det känner jag på mig :) Ha det fint!

Inga kommentarer: