söndag 14 mars 2010

Mumsig myslördag

Igår hade vi en riktigt mysdag hos Marie och Robert. Jag var väldigt nyfiken på att prova att göra cupcakes så det pysslade jag, Marie och barnen med. Kolla så färgglada de blev! Mumsiga var de också såklart :D De två små hjälpredorna i farten.
Tage med sin egenhändigt dekorerade cupcake. Min kamera hängde inte riktigt med i hans svängar så jag bad honom sitta still. Så här naturligt blev det då :D
Agnes med sitt nya, häftiga glas. Inte utan att jag blev lite avundsjuk ;)
Som vanligt var det männen som stod vid spisen. Igår gjorde de egna vårrullar. Hur smaskigt som helst!! Annat än skolvårrullarna det :P
Vi gjorde lite saker som inte hade med mat att göra också, även om det inte ser så ut... En supertrevlig dag som visst varade till sena kvällen. Tiden går fort när man har roligt :)

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Ha ha, en sån galen familj jag har!!! :D På ett bra sätt, menar jag. :P
Tage är ju för skön - ha ha! Och en sån actionbild på killarna som gör vårrullar, de ser ut att ha fullt upp.

Tack så mycket för att ni ville komma. Superkul att träffa er.

Kram kram!