söndag 28 mars 2010

Scrappat favoritfoto

Det här fotot (Andreas favoritfoto från bröllopet) har jag haft framme många gånger och försökt scrappa utan att komma igång. Men så hittade jag den här skissutmaningen hos Scrap a Little som fick det att släppa. Jag har vänt och vridit lite på skissen, bytt ut småfoton till moln och stjärnor till hjärtan.
För att mina clear-hjärtan skulle synas bättre har jag gnuggat på rubons och målat konturerna med akrylfärg.
Även molnen fick röd akrylfärg för att synas bättre. Jag gillar att blanda olika bokstäver i titeln, särskilt på layouter utan annan text.
Nu ska jag slappa vidare :) Ha en fin söndagskväll!

2 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Men... SÅ FIN!!! Så mycket finare än deras tolkningar - du är magisk!

Anonym sa...

verkligen jätte vacker layout!! Tack för att du va med och lekte i tävlingen!