söndag 14 mars 2010

Vårlock

Sen någon vecka tillbaka har jag bestämt mig för att det minsann är vår. Det verkar dock inte som att vintern vill ge sig så lätt så jag har startat en del projekt för att locka fram våren på riktigt... Ett av dem är att städa den inglasade balkongen. Jag beväpnade mig med raggsockor, flera tjocktröjor, mössa, diskborste och vatten. Till vänster på bilden ser ni före mitt skrubbande och till höger efter. Där känns så mycket fräschare nu! Dagens foto den 12 mars.Jag försöker även locka våren med glada färger. Här är delar av några virkprojekt till balkongen. Dagens foto den 11 mars.
Den 10:e höll jag på att glömma ta ett foto. Så det blev ett hastigt på nattmackorna. Får erkänna att den onyttiga högen är min :P
Nu ska jag redigera foton från den mysiga gårdagen. Hörs snart igen :)

Inga kommentarer: