tisdag 23 mars 2010

Mer bröllopsscrap

Jag hittade en tävling hos Scraplagret som jag blev väldigt sugen på att testa. Resultatet blev ganska olikt min vanliga stil men den var jätterolig att göra. Ett av kriterierna för tävlingen var att man skulle ge bakgrundspappret en personlig touch. Jag valde att använda mig av tråd, nål och små glaspärlor för att göra det. På detta fotot kan man se lite av det jag sytt.
Man skulle också ha med utklippta detaljer från ett mönsterpapper, jag valde att klippa ut fjärilar från ett Basic Grey-papper.
Nu ska jag pyssla vidare på ett litet minialbum. Ha en fin kväll!
PS. Ugglan tackar för toppentipsen för att konservera skönheten som han fick i förra inlägget :)

3 kommentarer:

Fialia sa...

Åh vilken supervacker layout! Och vilket jobb att sy pärlor på layouten!!

Anonym sa...

wow så vakkert!! fargene, detaljene og alle knappene - en herlig kombinasjon :-)

Marie - Med mina händer... sa...

Vackert så jag dånar! Du kan ju skapa skitsnyggt oavsett färgskala. :-)