söndag 7 september 2008

Billig favorit

Oj vad tiden går fort när det är helg. Har i alla fall hunnit med att städa och ta det lugnt och kolla på film och tvingat mig att plugga. Dessutom cyklade jag och Andreas till myrorna igår. I jakt på kaffekoppar till min knappförvaring (som jag nog glömt visa här) hittade jag en kopia av min favoritmugg. Den ville de bara ha tre kronor för - visserligen var den betydligt skabbigare än min - men ändå. Och dessutom är den ju inte min favorit p.g.a. utseendet utan bara för att jag "alltid" har haft den. Men jag måste erkänna att det sved lite i hjärtat när jag såg det. Tänkte passa på att visa LO'n jag gjorde till förra veckans fredagsskiss på ScrapAddicted. Den handlar om mig och min kompis Therése som var väldigt glada att vi hade varandra på bröllopet förra helgen eftersom vi inte kände de andra som var där. Förutom våra pojkvänner förstås :P
Var ju iväg och shoppade i Löberöd i fredags och nu är jag pysselsugen. Pojken sitter klistrad vid Formel-1 så det är ju guldläge för en stund vid pysselplatsen :D

Hoppas ni har en finfin helg!!

Inga kommentarer: