tisdag 23 september 2008

Sötpost

Se vilket härligt kort som låg och väntade på mig innanför dörren när jag kom hem idag! Från sötaste lilla Ellinor och farmor Lisa. Ska leta upp ett bra ställe att sätta upp det på för jag blir så glad när jag ser det :)

I got this wonderful card in the post today, from cute Ellinor and grandma Lisa. I will find a place to put it so I can see it every day because it makes me happy :)

Annars händer det väl inte så mycket här... Fortsätter traggla träd så mycket jag orkar och försöker pyssla lite däremellan. Rögle vann över Detroit idag - i NHL09. I verkligheten förlorade de mot MoDo. Och nu ska jag sova för imorgon ska jag åka till ScrapAddicted, jippi!! Gonatt!

I don't have anything interesting to write about... Still trying to learn all those trees and when I get fed up with it I do some scrapbooking. Now it's time for me to sleep because tomorrow I'm going to ScrapAddicted! Good night!

1 kommentar:

neesflynn sa...

Thanks for including some english translations! Your english grammar is still very good : ) even though you might not have practiced in a while.

Take care and I'll check in as often as I can!