tisdag 2 september 2008

Kaos

Hela mitt liv känns som ett stort kaos just nu. Vet inte vad jag vill. Eller jo - jag vet vad jag vill men det är bara orealistiska drömmar. Saknar orken och lusten och glädjen. Rummet är ett kaos, lägenheten är ett kaos, min hjärna är ett kaos. Försöker bara orka med det nödvändigaste och då är det mycket som prioriteras bort. Och så försöker jag ladda upp batterierna genom att låta mig göra sånt som är kul ibland. Försöka slappna av och inte tänka så mycket på något annat än nuet. Är tacksam för att jag har världens finaste vänner och familj. Önskar att jag kunde vara ett bättre stöd för dem just nu - vet att många behöver det. Ni ska i alla fall veta att jag tänker på er!

Nu förstår ni nog varför bloggen inte uppdateras så ofta just nu. Hoppas att orken och lusten snart är tillbaka så det blir ändring. Ta hand om er!

Inga kommentarer: