tisdag 16 september 2008

Höst på bloggen

Började bli lite trött på det gamla bloggutseendet, så när jag såg hur fin Janes blogg blivit med hjälp av Marie fick jag inspiration att pyssla lite med min också. Hittade två höstkit på ShabbyPrincess som jag laddade ner och här ovanför kan ni se resultatet av min allra första digi-scrap. Sen hjälpte Andreas mig att få rätt färger på rätt ställe på övriga delen av bloggen :) Hoppas ni tycker det blev bättre än den gamla:Imorgon har jag min första universitetstenta någonsin. Borde kanske sova nu - men är jätte-scrapsugen så jag måste bara fortsätta en stund till :) Så kommer jag nog sova gott sen.

I wanted to change the layout on my blogg. The new header is the result of my first try at digital scrapbooking. Andreas helped me to make the blogg more colorful. I hope you like it better than the old one :) Tomorrow I have a test at school so I should probably go to bed now. But I want to do some more scrapbooking first :)

Gonatt!

1 kommentar:

Sofie sa...

Det är jättesnyggt! Jag har tappat mitt pyssliga lite för tillfället. Jag behöver ett eget hem, ett ordentligt skribord, lite... trygghet, liksom. Då kanske. Saknar dig, Linnea! Men, snart ska vi ses, dammit!
Tallkottar.