torsdag 5 februari 2009

1 foto & 5 glada saker

Dagens foto. Efter en deprimerande period för Malmö-supportrarna verkar det finnas mer att glädjas åt. I alla fall låter det så från andra sidan av lägenheten där Andreas följer kvällens match med inlevelse. Själv är jag ju mer intresserad av högsta serien ;)
Marie kom med den goda idén att varje dag tänka på fem saker som gjort en glad. Att leva i nuet utan att begravas i det grå och trista. Så från och med idag ska jag försöka plocka ut det positiva. Dagens glädjor:
+ Att hänga med Jane och Marie i butiken gör mig alltid glad :D
+ Den mumsiga thaimaten vi lyxade till kvällen med.
+ Att jag ska jobba på lördag.
+ Att Andreas uppskattade min nya minialbumsidé.
+ Att vi fick sitta kvar i den trasiga men varma bussen i väntan på att ersättningsbussen skulle komma.

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Hihi! Kul foto och jättehärliga glädjor. Det finns inget bättre än glädjor. :-)