onsdag 18 februari 2009

Arg och besviken

Dagens foto. Före och efter. Ser ni vad hon har gjort?! Där är ju långa hårtestar som sticker ut från resten. Och allmänt fult blev det. Och jag är besviken och arg. Jag borde ha sagt ifrån, och gjorde det en gång. Så klippte hon lite till men inte blev det bättre. Mesig som jag är tackade jag, betalade och gick därifrån. En av hennes kommentarer var "Det är svårt när håret är så elektriskt". Ja - men skaffa dig en vanlig sprayflaska med lite vatten i så är det problemet löst!! Nu kommer jag gå med håret i knut tills jag fått tid hos en seriös frisör.

Var visst tvungen att spy ur mig lite irritation. Men nu över till något roligare, dagens fem glädjor:
+ Bakat och ätit kladdkaka
+ Scrappat två layouter i helt olika stil.
+ Frukost tillsammans med Andreas.
+ Pratat med två vänner via msn.
+ En del positiva saker i syrrans resdagbok idag :)

Imorgon är en ny dag och den kan bara bli bättre! Gonatt!

Inga kommentarer: