söndag 15 februari 2009

Superslapp söndag

Dagens foto. Idag har jag bara slappat. För en gångs skull hade vi en godispåse hemma och jag blev så sugen på att sitta i sängen, läsa och äta godis. Ganska snabbt gick dock ögonen i kors så jag övergick till horisontalläge. Tror det är den där huvudvärksförkylningen som inte riktigt vill bryta ut som gör mig så trött. Snart är det i alla fall dags att uppsöka sängen igen känner jag...
Det blir en liten bonusbild idag. Denna tog jag i natt medan Andreas skrapade rutorna på bilen. Den är suddig men jag gillar den ändå, kanske mest för kontrasterna mellan varmt och kallt.

Så till dagens glädjor:
+ Snackat lite med brorsan.
+ Sängmys med bok och godis.
+ Inga måsten över huvud taget.
+ Pysslat lite med minialbumet.
+ Tidig sänggång tillsammans med A. Inte ofta de två kombineras :P

Gonatt!!

Inga kommentarer: