onsdag 18 februari 2009

Fjantnervös

Idag är jag nervös. Av en helt onödig och fjantig anledning. Jag ska till frisören. Inte för att jag bryr mig så mycket om mitt hår, och där är ju en del att ta av så helt hårlös lär jag ju inte bli. Mer för att jag inte varit hos en frisör på minst fem år. Och för att jag inte klippt mig överhuvudtaget på över två år. Mest för att jag ska sitta stilla länge och vara någorlunda social med en främling. Och tänk om jag somnar - det brukar jag ju göra när jag sitter stilla en stund...

Det är helt okej att fnissa nu - ja till och med gapskratta. Jag tycker själv det är fånigt.

Över till dagens bild som jag inte bloggade igår. Röjde lite i köket och upptäckte att denna löken fått vårkänslor. Härligt :D

Också glädjorna igår:
+ Sol och klarblå himmel.
+ Liten rensning i köket.
+ Bokade tvättid.
+ Världens snällaste pojkvän kom med den bästa idén på länge!
+ Galet shabby msn-pyssel med Marie.

Återkommer när jag är tillbaka med lite mindre hår.

Inga kommentarer: