fredag 13 februari 2009

Mr Kärlek

Låt mig presentera "Mr Kärlek", världens sötaste voodoo-docka. Andreas hade den med sig hem efter jobb och gav mig den som en tidig alla hjärtans dag-present :)

Jag vaknade med rejäl huvudvärk i morse och har mest slappat hela dagen. Ikväll åkte vi iväg och kollade på hockey. Mif mot AIK, två av de lag som befinner sig längst ner på min favoritlista. Men det var kul att se Andreas och de andra så glada (Malmö vann med 6-2) och ganska häftigt när över 12000 gjorde vågen flera varv runt arenan.

Idag har det varit lätt att hitta fem glädjor:
+ Solsken och klarblå himmel!!
+ Fredrik bjöd mig på lunch.
+ Fick söt present av Andreas.
+ Träffade Therése och svärisarna :)
+ Fick se en jätteglad Andreas :D

Hoppas ni får en riktigt härlig helg!

Inga kommentarer: