tisdag 10 februari 2009

Mycket och inget gjort

Dagens bild. Vi har en tendens att hamna vid varsin dator efter middagen och sitta där tills det är sovdags. Men det vill vi ändra på och idag satte vi oss på sängen och spelade några rundor Backgammon. Mysigt :)

Annars har det varit en sån där dag när jag känt att jag inte gjort något vettigt. Fast nu när jag summerar så har jag ändå hunnit med en del. Och fem glädjor ska jag väl kunna skrapa ihop :)
+ Gått genom 20 DVD-skivor med foton i jakt på bilder till minialbumet jag pysslar med.
+ Spelat Backgammon med Andreas.
+ Sarah ringde och vi bokade pysselträff imorgon.
+ Mumsigt med pannkakor till kvällsmat.
+ Alla fina minnen som kommit fram när jag kikat genom bilder från min och Andreas första sommar tillsammans.

Dags att hoppa i säng. Imorgon är en ny dag!

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Jag tycker att du gjort massor av vettiga saker! :-)