lördag 21 februari 2009

Uppdatering

Har inte känt mig särskilt fotoinspirerad på sistone men några bilder har jag förstås tagit.

Dagens foto får bli en bild med dagens enkla men mumsiga middag. Någon sorts fläskpannkaka med morötter och potatis i och till det rårörda lingon med äppletärningar. Att laga mat kan faktiskt vara helt okej när man gör det tillsammans.

Dagens glädjor:
+ Kylen är full med mjölk igen.
+ Mitt och Andreas grymma teamwork i köket :P
+ Jag fick en sån där värmekudde som man värmer i micron av Andreas. Till min stela nacke/axel/rygg.
+ Jullådan försvann äntligen upp på vinden!
+ Rögle knappade in en poäng till på Modo.

Och så gårdagens foto. Kom på sent på kvällen att jag inte tagit något foto under dagen och lådan med julgrejer stod nära till hands. Lite pinsamt... Men nu är den i alla fall på sin plats på vinden :)

Gårdagens glädjor:
+ Fick sms från världens sötaste Sofie.
+ Ledig slappedag med Andreas.
+ Fick röjt undan ordentligt i köket!
+ Åt smaskig kladdekaka.
+ Jag kunde hålla mig inne och undvika vintervädret.

Inga kommentarer: